Консультації

Як читати казку?

12.07.2017 10:32
Сучасні підходи до розвитку дошкільника як усебічно розвиненої особистості базуються на роз­витку пізнавальної активності дошкільнят, що, у свою чергу, передбачає включення в діяльність з дітьми комплексів вправ, психологічних ігор, різ­них завдань на кмітливість, що розхитують пси­хологічну...

—————

Календар відкривається - літо починається

23.05.2017 10:43
Яскравої літньої пори, коли звідусіль лине дзвінкий пташиний спів, а око милує різнобарв'я трав, здається, у самому повітрі бринить натхнення. Погодьтеся, споглядаючи цю красу, хочеться її примножувати: образним словом, неповторною мелодією, грайливим рухом. Улітку, коли вся природа ніби запрошує...

—————

Арт-терапія як метод лікування за допомогою образотворчого мистецтва - Іващенко С.М., вихователь-методист

11.04.2017 16:18
Арт-терапія — метод лікування за допомогою художньої творчості, є одним із самих м'яких і глибоких мето­дів у роботі з дітьми, особливо в психології. Малюючи, займаючись ліпленням чи навіть описуючи літературно свою проблему чи настрій, отримуєш закодо­ване послання від самого себе зі своєї...

—————

Застосування музично-дидактичних ігор у навчальній діяльності з дошкільниками - Хомякова О.В., музичний керівник

24.01.2017 16:25
Застосування музично-дидактичних ігор на заняттях у дошкільному закладі дає змогу провести його найбільш змістовно. У грі діти швидше засвоюють вимоги програми по розвитку співочих умінь і музично-ритмічних рухів, і навіть в області слухання музики. Іноді музично-дидактичні ігри проводяться на...

—————

Пошуково-дослідницька діяльність та структурні відмінності від інших видів діяльності - Іващенко С.М., вихователь-методист

10.01.2017 16:19
Закономірності формування екологічної культури особистості, особливості процесу екологічного виховання дітей дошкільного віку, аналіз видів діяльності і засобів, що їх стимулюють, та екологізують, викликають необхідність глибшого аналізу найефективніших з-поміжних них, які покликані забезпечити...

—————

Валеологічне виховання дітей дошкільного віку як фактор формування здорового способу життя - Жульова Н.О., вихователь старшої групи

20.12.2016 16:05
В останні роки питання охорони та зміцнення здоров'я та пропаганди здорового способу життя стали особливо актуальними. З раннього віку педагоги розвивають у дітей рухову і пізнавальну активність, привчають їх думати і піклуватися про своє здоров'я, виховують у дітях усвідомлене ставлення до нього....

—————

Педагог - цілитель дитячих душ - Іващенко С.М., вихователь-методист

06.12.2016 16:24
Пошук шляхів гуманізації освіти завжди пов'язаний з переосмисленням і перетворенням відносин людини і світу. Нині ця тенденція актуалізується у зв'язку з подіями в Україні. Звісно, розв'язання проблем виховання за нинішніх умов вимагає багатоаспектного аналізу, широкого обговорення, осмислення....

—————

Батогом чи пряником? або Як заохочувати дошкільників

23.11.2016 14:02
Методи заохочення та оцінювання посідають провідне місце в процесі педагогічного спілкування вихователя з дітьми, адже за їх допомогою педагог виокремлює позивні якості дошкільників, стимулює їх до розвитку, вселяє їм упевненість у власних силах. Проте межа між заохоченням та захвалюванням дітей...

—————

Виховання патріотично налаштованої особистості дошкільника - Іващенко С.М., вихователь-методист

20.09.2016 13:00
Чи можна назвати дошкільника патріотом? Навряд чи. Адже патріотичне почуття за своєю природою надзвичайно складне й багатогранне. Діти навіть у старшому дошкільному віці ще мало усвідомлюють, що таке патріотизм. Однак, погодьтеся, що малюки здатні переживати почуття міцного емоційного зв'язку з...

—————

Національна освіта в умовах глобалізації - Іващенко С.М., вихователь-методист

13.09.2016 13:00
Сьогодні перед українською освітою постали два, на перший погляд протилежні, завдання — розбудова вітчизняної освітньої системи з пріоритетом національно-патріотичного виховання та інтеграція в європейський і світовий освітній простір. Як же забезпечити рівновагу між глобалізаційними процесами...

—————


Національна гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія

Контакт

Сумський санаторний ДНЗ №24 "Оленка"

40009, Україна, м. Суми,
вул. Пушкіна, 49А


(0542) 61-13-33


Оголошення

Інформація щодо епідеміологічної ситуації кору 2017

13.07.2017 09:09
У зв’язку з погіршенням епідеміологічної ситуації щодо захворюваності на кір у Сумській області доводимо до Вашого відома лист відділу охорони здоров’я Сумської міської ради  від 11.07.2017 № 24.01-17/802  «Інформація щодо епідеміологічної ситуації кору 2017» та інформаційну...

—————

Національна «гаряча лінія» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації 0 800 500 335 або 386 (з мобільного). Працює: понеділок – п’ятниця з 10:00 до 18:00

01.03.2017 12:50

—————

Національна дитяча «гаряча лінія» 0 800 500 225 або 772 (з мобільного). Працює: понеділок – п’ятниця з 10:00 до 18:00

01.03.2017 12:48

—————


счетчик посещений