Методична робота

Дошкільне дитинство – важливий етап в житті людини. І велика відповідальність лежить на працівниках дошкільного закладу за виховання нашого майбутнього покоління, за розвиток його повноцінної особистості. Ці завдання висувають високі вимоги до рівня професійної підготовленості вихователя, викликають необхідність постійно вдосконалювати свою педагогічну майстерність і загальну культуру.

У кожного вихователя нашого ДНЗ  свій стиль, свої методи в роботі.  Наші вихователі - люди різнобічних інтересів, ерудовані, доброзичливі, активно беруть участь у педагогічному житті закладу. У багатьох з них великий педагогічний стаж. Ми маємо цікаве поєднання – молоді, завзяті спеціалісти поруч з професійними, досвідченими педагогами.

Методична робота в ДНЗ №24 «Оленка» ведеться згідно з річним планом. План спрямований на виконання завдань Закону України “Про дошкільну освіту” та Базового Компоненту дошкільної освіти.

Методична робота в дошкільному закладі відповідає структурі методичної роботи і вимогам МОН України про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами. Зміст методичної роботи в закладі будується на основі державних документів про освіту, науково-педагогічних досліджень, навчальних планів, програм, новинок психолого-педагогічної літератури. 

Методична робота спрямована на підвищення педагогічної майстерності та передбачає як колективні так і індивідуальні форми роботи:

  • педагогічні ради, педагогічні години, семінари – практикуми, виробничі наради;
  • методичні об’єднання вихователів дошкільних закладів, обмін досвідом роботи;
  • робота творчих груп;
  • самоосвіта;
  • підвищення кваліфікації.

Педколектив ДНЗ працює над всебічним загальним розвитком вихованців відповідно до їх потенційних можливостей, формування базису особистісної культури: самообслуговування, комунікації, пізнавальної мотивації, бажання та вміння вчитися. Головним напрямком діяльності кожного вихователя були і залишаються охорона і зміцнення здоров’я дітей, розкриття творчого потенціалу дітей, робота з дітьми за лініями креативного розвитку, забезпечення необхідних умов для їх фізичного та психічного розвитку.

Осередком здійснення навчально–виховного процесу та роботи з педагогічними кадрами в дошкільному закладі є методичний кабінет, програмово – методичне забезпечення якого відповідає сучасним вимогам. На виконання наказу МОН України від 11.09.2002 та відповідно до «Типового переліку обов’язкового обладнання, навчально-наочних посібників та іграшок в дошкільних навчальних закладах» методичний кабінет оснащено комп’ютером, принтером. У методичному кабінеті зібрано матеріали з досвіду роботи вихователів, музкерівника, інструктора  з фізичної культури, велику кількість матеріалів для роботи з батьками: методичні рекомендації, зразки папок-пересувок, тематика консультацій та бесід, рекомендації щодо проведення інтерактивних форм роботи з батьками. Належна увага приділяється наступності в роботі школи і ДНЗ.

Постійним джерелом нової інформації є різні фахові видання: журнали «Дошкільне виховання», «Дошкільний навчальний заклад», «Палітра педагога», «Джміль», «Бібліотечка вихователя дитячого садка»,  «Вихователь – методист»….


Національна гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія

Контакт

Сумський санаторний ДНЗ №24 "Оленка"

40009, Україна, м. Суми,
вул. Пушкіна, 49А


(0542) 61-13-33


Оголошення

Інформація щодо епідеміологічної ситуації кору 2017

13.07.2017 09:09
У зв’язку з погіршенням епідеміологічної ситуації щодо захворюваності на кір у Сумській області доводимо до Вашого відома лист відділу охорони здоров’я Сумської міської ради  від 11.07.2017 № 24.01-17/802  «Інформація щодо епідеміологічної ситуації кору 2017» та інформаційну...

—————

Національна «гаряча лінія» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації 0 800 500 335 або 386 (з мобільного). Працює: понеділок – п’ятниця з 10:00 до 18:00

01.03.2017 12:50

—————

Національна дитяча «гаряча лінія» 0 800 500 225 або 772 (з мобільного). Працює: понеділок – п’ятниця з 10:00 до 18:00

01.03.2017 12:48

—————


счетчик посещений