Що заважає першокласнику бути успішним? Готуємо батьків до вступної бесіди в школі

28.02.2017 10:12

Більшість фахівців, зокрема і вчителі початкових класів, вважають, що навчити дитину просто, якщо вона психологічно й фізично готова до навчання. Проте, якщо така готовність у неї не сформована, то навіть уміння читати не надто сприяє успішному навчанню.

Учителі початкових класів найчастіше стикаються з такими проблемами дітей 6-8 років, як:

  1. Недостатній рівень розвитку - 
  • мовлення;
  • вербальної пам'яті;
  • зорово-просторових уявлень;
  • дрібної моторики рук;
  • уваги;
  • довільної поведінки.
2. Порушення - 
  • формування навчальної мотивації;
  • емоційно-особистісного розвитку (страхи, тривожність, агресія);
  • поведінки (гіперактивна, демонстративна тощо).
3. Швидка стомлюваність.
 
Означені труднощі можуть мати як об'єктивні причини, так і суб'єктивні, тобто такі, що притаманні конкретній сім'ї, її поглядам на виховання дитини тощо. До об'єктивних причиин насамперед належать:
  • легкі органічні ураження мозку;
  • функціональні відхилення у мозкових структурах.
Вони, своєю чергою, провокують відставання дитини в психічному розвитку. Астенічність як функціональна особливість організму позначається на низькій працездатності дитини, швидкій стомлюваності. 
Суб'єктивні причини також ускладнюють навчання дитини. Однак вони можуть бути змінені на її користь. Це можна зробити шляхом виховання батьків та формування у них батьківської відповідальності, а також адекватними умовами розвитку дитини. До суб'єктивних причин причин належать:
  • педагогічна занедбаність;
  • порушення дитячо-батьківських взаємин.
Зауважимо, що проблеми в системі "дитина-батьки" виникають не лише через низький рівень обізнаності батьків щодо виховання й розвитку дитини. Нині провідним аспектом, який спотворює дитячо-батьківські взаємини, є видозмінені, фрагментарні або занадто узагальнені знання, які незастосовані для конкретної дитини і сім'ї.
Тож найпершим завданням практичного психолога дошкільного закладу є надання батькам адекватної інформації індивідуального хаактеру щодо розвитку їхньої дитини.

—————

Назад


Національна гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія

Контакт

Сумський санаторний ДНЗ №24 "Оленка"

40009, Україна, м. Суми,
вул. Пушкіна, 49А


(0542) 61-13-33


Оголошення

Обережно: сказ!

03.11.2017 14:24
На виконання протокольного доручення від 01.11.2017  № 7 засідання Державної надзвичайної протиепізоотичної комісії при Сумській міській раді управління освіти і науки доводить до Вашого відома, що у зв’язку з виявленням собаки, хворої на сказ, введено карантинні обмеження в межах вулиці...

—————

Національна «гаряча лінія» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації 0 800 500 335 або 386 (з мобільного). Працює: понеділок – п’ятниця з 10:00 до 18:00

01.03.2017 12:50

—————

Національна дитяча «гаряча лінія» 0 800 500 225 або 772 (з мобільного). Працює: понеділок – п’ятниця з 10:00 до 18:00

01.03.2017 12:48

—————


счетчик посещений