Робота за проектами

Впровадження особистістю орієнтованої моделі дошкільної освіти потребує використання нових освітніх технологій та шляхів оптимізації педагогічного впливу на дітей.

Однією з ефективних технологій, що сприяють оновленню модернізації освітньої системи, є технологія психолого-педагогічного проектування.

Сучасна педагогічна наука розглядає психолого-педагогічне проектування в освітній галузі як створення на діагностико-прогностичній основі цілісної системи, що забезпечує гарантоване досягнення спланованого результату. Інноваційні процеси, які пов'язуються з оновленням дошкільної освіти, потребують застосування технологій психолого-педагогічного проектування діяльності дітей на всіх рівнях системи освіти. Запровадження проектів у діяльності з дітьми дошкільного віку зумовлене необхідністю досягнення конкретних результатів у розв'язанні пріоритетних завдань сьогодення.

Психолого-педагогічне проектування дає можливість формувати загальні здібності індивіда, його творчий і духовний потенціал, базуючись на виявлених психологічних закономірностях розвитку особистості. Саме ця технологія сприяє створенню таких педагогічних умов, при яких дитина прагне в чомусь виявити себе і виявити з кращого боку.

У процесі психолого-педагогічного проектування у дітей дошкільного віку розвиваються пізнавальні, творчі навички, самосвідомість, емоційне ставлення до себе, самоконтроль, саморегуляція, уміння орієнтуватися в інформаційному просторі, використовувати набуті знання на практиці, формується вміння самостійно контролювати власну думку, збагачується словник, граматична правильність мови.

Ця технологія розвиває у кожного вихованця такі властивості як:

        - компетентність;

        - елементарний природодоцільний світогляд;

        - моральне зростання;

        - усвідомлення дитиною себе як частки природи;

        - почуття відповідальності за те, що відбувається навколо неї і її дії у довкіллі;

        - наявність передумов логічного мислення.

Вміння:

        - порівнювати предмети чи їх зображення до еталону;

        - знаходити спільне і відмінне;

        - символізувати;

        - схематизувати;

        - користуватися основними логічними прийомами і операціями тощо.


Національна гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія

Контакт

Сумський санаторний ДНЗ №24 "Оленка"

40009, Україна, м. Суми,
вул. Пушкіна, 49А


(0542) 61-13-33


Оголошення

Інформація щодо епідеміологічної ситуації кору 2017

13.07.2017 09:09
У зв’язку з погіршенням епідеміологічної ситуації щодо захворюваності на кір у Сумській області доводимо до Вашого відома лист відділу охорони здоров’я Сумської міської ради  від 11.07.2017 № 24.01-17/802  «Інформація щодо епідеміологічної ситуації кору 2017» та інформаційну...

—————

Національна «гаряча лінія» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації 0 800 500 335 або 386 (з мобільного). Працює: понеділок – п’ятниця з 10:00 до 18:00

01.03.2017 12:50

—————

Національна дитяча «гаряча лінія» 0 800 500 225 або 772 (з мобільного). Працює: понеділок – п’ятниця з 10:00 до 18:00

01.03.2017 12:48

—————


счетчик посещений