Концертний етикет: топ - 7 порад для батьків

04.12.2018 09:01

Концертний етикет: топ - 7 порад 

1. Стимулюємо бажання слухати

Перед походом на концерт або спектакль налаштовуйте дитину на особливу подію. Заохочуйте чекати цього дня та "розфайбуйте" бажання зустрітися з прекрасним. Водночас ненав'язливо знайомте, як треба поводитися в концертній залі. Якщо дитина вже відвідувала культурні заходи, поцікавтеся, чи вона пам'ятає правила поведінки. Наприклад: "Чарівна країна під назвою "Музика" завжди радо зустрічає маленьких меломанів. Вона знає, що діти люблять приходити до неї в гості. Мешканці країни - Музиканти й Звуки - шанобливого ставлення. На гостину до них приходять Слухачі та Оплески - чемні й виховані."

2. Вибираємо захід

Плануйте відвидини концерту, який буде цікавий саме дитині. Власне дозвілля - окремо від дитячого. Ніхто не забороняє дитині слухати провідних сучасних виконавців, але йти разом на концерт світової рок-зірки не варто. Такі концерти можуть зашкодити слуховим враженням дитини занадто гучним звуком, додатковими незручностями, як-от запис чи пряма відеотрансляція події. Натомість хороші сімейні програми у філармонії або дитячому театрі допоможуть і вам послухати якісне виконання, і малюку насолодитися музикою в комфортних умовах.

3. Слухаємо самі й "допомагаємо" іншим

Завчасно поясніть дитині, що слухачам під час концерту чи спектаклю важливо дотримуватися тиші. Не говоріть самі, навіть пошепки.  Якщо не зможете відповісти на невідкладне запитання дитини трьома словами, поясніть: "Я розповім тобі про це під час перерви". Аргументуйте таку поведінку в залі трьома причинами:

  • перша - не заважати іншим насолоджуватися музикою;
  • друга - не відволікати артистів, які виступають;
  • третя - отримувати радість від музики самому.
    4. Наголошуємо, що концертна зала - це НЕ їдальня
     
    Дитина має розуміти, що вона - в особливому місці. Проведіть аналогію з вітальнею вашого дому. Облаштування кімнати не призначене для прийому їжі, адже килими та м'які меблі чистити складно - вітальня має іншу "мету". Так само, як і концертна зала. Тож їжа має чекати на дитину до або після концерту/вистави.
   
   5. Сидимо зручно та спокійно
 
  Розкажіть дитині, що в залі всі глядачі/слухачі мають добре бачити сцену. Той, хто сидить попереду, не повинен заважати дивитися спектакль тим, хто сидить позаду. Деякі зали мають схил, щоб видимість була ще ліпшою. Якщо дитина дуже маленька, візьміть із собою спеціальну подушку на крісло, аби їй було добре видно сцену. Але стояти на сидінні не можна. Так навіть найнижчий малюк заважатиме іншим глядачам. Незручність виникає, коли слухачі в залі піднімають руки вгору чи "крутяться" на місці.
 
 6. Ходимо тільки в антракті
 
Діти часом непередбачувані, навіть коли засвоїли батьківські інструкції перед заходом. Якщо вам не вдалося вчасно зупинити свого малюка й він побіг під час концерту проходом, устаньте і швидко поверніть його на місце без зайвого шуму. Якщо це неможливо, прямуйте з ним до найближчого виходу. Так ви наводите приклад своїй дитині та сприяєте тому, щоб слухачі в залі якнайшвидше повернулися до уважного слухання.
 
 7. Обмінюємося враженнями
 
Заохочуйте дитину ділитися враженнями від почутого з вами та іншими слухачами. В антракті та після концерту розповідайте ваші думки про музику та твори, що звучали. Це спонукатиме дитину бути уважною  під час слухання, розвиватиме уяву, мовлення й комунікативні навички.
 
        

—————

Назад


Національна гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія

Контакт

Сумський санаторний ДНЗ №24 "Оленка"

40009, Україна, м. Суми,
вул. Пушкіна, 49А


(0542) 61-13-33


Оголошення

Перенесення робочих днів у 2018 році

20.02.2018 10:31
Шановні батьки! Інформація до Вашої уваги! Переносяться робочі дні з:  п’ятниці 9 березня на суботу 03 березня; понеділка 30 квітня на суботу 05 травня; п’ятниці 29 червня на суботу 23 червня; понеділка 24 грудня на суботу 22 грудня; понеділка 31 грудня на суботу 29...

—————

Національна «гаряча лінія» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації 0 800 500 335 або 386 (з мобільного). Працює: понеділок – п’ятниця з 10:00 до 18:00

01.03.2017 12:50

—————

Національна дитяча «гаряча лінія» 0 800 500 225 або 772 (з мобільного). Працює: понеділок – п’ятниця з 10:00 до 18:00

01.03.2017 12:48

—————


счетчик посещений