Спортивна розвага "Шукачі скарбів"

01.10.2014 11:58

            Мета:

  • Вдосконалювати: ходьбу, біг, уміння шикуватись і перешиковуватись на місці під час ходьби.
  • Закріпити: стрибки на двох ногах із просуванням уперед, тримаючи м'яч між ногами; підлізання під шнур лівим і правим боком; пролізання в обруч на високих навкарачках; стрибки у глибину з куба.
  • Розвивати: рухливість, швидкість, спритність, гнучкість, витривалість та силу під час виконання вправ.
  • Удосконалювати: рівновагу, координацію рухів та орієнтацію у просторі. Формувати правильну поставу, зміцнювати стопу.
  • Створювати в дітей добрий настрій, викликати радість, утіху.
  • Виховувати інтерес до спорту, народних ігор.

Хід розваги

        Діти виходять на вулицю, там їх зустрічає  Капітан (фізінструктор).

        Капітан:

Шикуйся! Сьогодні я отримав листа, а в ньому була карта. Я пропоную вам вирушити в далеку подорож. Спробуємо віднайти острів, де сховано багато скарбів. Ходіть-но сюди, розглянемо карту.

        Діти підходять до нього. Всі дають згоду тапід звуки музики діти разом із Капітаном вирушають у похід йдучи по карті. Долаючи шлях виконують загально-розвивальні вправи з гімнастичними палицями.

        Капітан:

Шукачі скарбів! Ми щасливо дісталися першого загадкового острова. Зараз підемо оглядати його. Але будьте обережні! Тут багато чагарників, де можна заплутатись, і небезпечні прірви, і скелі, з яких можна впасти. Ми йтимемо один за одним. Нікому не відставати! Якщо хтось загубиться або впаде у прірву, нехай обов'язково кличе на допомогу. Гаразд?

        Діти дають згоду й вирушають оглядати острів.

        Пролізають крізь "чагарники" (підлізання під шнуром).

        Діти виходять на галявину та починають шукати першу підказку. Знаходять її (малюнок на якому зображені апельсини).

        Капітан:

Діти! Ви вже здогадалися, що це може бути за скарб?

        Діти відповідають, що ні.

        Капітан:

Тоді вирушаємо далі в дорогу.

        Діти ідуть долаючи «гори» (ходьба по кубам).

        Капітан:

Ось ми з вами і дістались до другого острову. Давайте шукати наступну підказку.

        Діти знаходять малюнок з часником та цибулею. Вони ще не розуміють, що це за скарб може бути.

        Капітан:

Ми здолали з вами дві перешкоди, але попереду в нас ще дуже далека дорога. Давайте розглянемо з вами карту та довідаємося, як найкраще пересуватися далі.

        Діти вивчають карту та продовжують свою подорож.

        Капітан: 

І знову на нашому шляху перешкоди, які нам потрібно пройти.

  1. "Зривання бананів". Перед дітьми розкладено п'ять обручів ("бананові дерева") на певній відстані один від одного. За сигналом діти, тримаючи між ногами м'яча, стрибають з обруча в обруч; у кожному з них підстрибують ("зривають банан").
  2. "Збір апельсинів". Перед обручами, що перед дітьми, стоїть таця з «апельсинами». Діти беруть «апельсин» один на двох та оббігають обручі "змійкою" («апельсин» притискають один до одного грудьми обіймаючись).
  3. "Забивання м'яча у ворота". Далі стоять дуги-ворота. Кожна пара своєю палицею прокочує м'яч у «ворота».
  4. "Змія". Діти "змійкою" тримаючись за руки оббігають кубики.
  5. "Через болото". На «болоті» лежать листки «латаття». За сигналом діти переступають з листка на листок, стукаючи палицями перед собою, перевіряючи трясовину, і так переходять "болото".

        Капітан:

Бачу, шукачі скарбів рішуче налаштовані. Йдемо далі?

        Діти:

Так!

        Капітан:

Дорога йтиме через тунель і повз скелі, тому готуйтеся.

Діти проходять на високих навкарачках підіймаються на куби ("скелі"); стрибають із них у глибину. Виходять до наступного острову. Знаходять там нову підказку (малюнок з ягодами).

Діти не можуть здогадатись, що це може бути за скарб, продовжують свою подорож далі. По переду у них знову перешкоди.

З’являється Синбад. Він говорить, що дасть дітям підказку та пропустить шукачів скарбів тільки за однієї умови, якщо вони відгадають загадки. Діти погоджуються.

З мене листя обдирають, 
Мене квасять, в борщ кидають, 
Пироги зі мной печуть
І в салат мене січуть! (Капуста) 
 

В нас деревина така у дворі, 
Фрукт цей з дитинства дають дітворі, 
Корисне, доступне та дуже смачне, 
Багате залізом та поживне. (Яблуко) 
 

Сонечко маленьке, 
Кисло –солоденьке. 
На частинки поділю
Своїх друзів пригощу. 
Здогадалися, що це? 
Корисне, з вітаміном ”С”? (Апельсин) 


Лист різний із оксамита, 
Соком ягідка налита. 
А для хворої дитини
Кращі ліки – чай з _ _ _ _ _ _ (Малини)

 

Борщ із нього варить ненька, 
В нього шкурочка тоненька, 
Солодкуватий він на смак, 
Фіолетовий _ _ _ _ _ (Буряк) 

 

Помаранчева і гарна, 
У землі сиджу не марно: 
Соковита, солоденька, 
Вже я стала чималенька. 
Собою пригощу дитину. 
Хай корисну з’їсть _ _ _ _ _ _ _ _ (Морквину)

 

Той, хто їсть його, той знає –
Всіх мікробів він вбиває. 
Овоч цей корисний дуже, 
Та від нього сльоз калюжа. (Цибуля) 
 

Бокс, хокей, бобслей, футбол,
Сноуборд і волейбол…
Стадіон, басейни, корт -
Об’єднало слово… (Спорт)

 

Кулю шкіряну ганяють,
Лиш одну на полі мають!
По ногах не б’ють — це фол!
Називають гру… (Футбол).

 

Сіла купа дітвори
І поїхала з гори…
Люблять їх усі малята.
Звуть візочок цей… (Санчата).

 

        Шукачі скарбів  відгадують усі загадки, Синбад віддає їм підказку (малюнок з овочами), пропускає їх далі.

        Шукачі скарбів дістаються останнього острова та починають шукати скарб.

        Діти розходяться врізнобіч і знаходять скриню.

        Діти:

Знайшли!

        Капітан:

Давайте подивимось що там.

        Діти починають відкривати скриню, але вона не відкривається.

        Капітан:

Вона напевно відкриється тільки тоді, коли ми за допомогою підказок відгадаємо, що там лежить, давайте спробуємо.

        Діти добре роздивившись всі підказки, здогадуються, що це вітаміни. Скриня відкривається. Шукачі скарбів дістають з неї вітаміни.

        Капітан:

От ми з вами і знайшли скарб, тепер всі будуть здорові. Ми можемо повертатись назад до дому.

 

В діжці ми їх засолили, 
А тоді всю зиму їли. 
Солоненькі та хрумкі
У пупирцях _ _ _ _ _ _(Огірки) 

Як миша хвостик довгий маю, 
Та я з города не тікаю. 
З мене зробити кожен рад
Корисний та смачний салат. (Редиска) 

На кущах росте низенько
Оця ягідка кисленька. 
Рвеш, так не подряпай ручки, 
Бо на тих кущах колючки. (Аґрус) 

Ця жовтогаряча пані
В бархатистому жупані. 
І солодка, і пригожа
На компот й варення гожа. (Абрикоса) 

Багато ягід на гілках, 
Їх взимку любить кожний птах. 
Не з’їсть ту ягідку людина, 
Гірка й несмачна _ _ _ _ _ _ _ _(Горобина) 

Він такий гіркий один. 
На городі виріс _ _ _ _ (Хрін) 

Він овальну форму має, 
На городі виростає. 
Ґадзині його консервують, 
І рагу смачне готують. 
Цей фіалковий пан –
Тонкошкурий _ _ _ _ _ _ _ _ (Баклажан) 

Я тримаю у долоні
Намистиночки червоні. 
Ягідка ця кислувата, 
На кущі їх так багато! (Порічка) 

Ця широколистна пані
На землі і на паркані. 
У стрючки, як у торби
Заховала всі скарби. (Квасоля) 

У землі вона зростає
І брунатний колір має. 
Її смажуть і печуть, 
Її варять і товчуть. 
Овоч цей всі люблять дуже, 
Як же він зоветься, друже? (Картопля) 

В сукні зеленій стоїть на городі, 
Дуже дивуються всі її вроді. 
Коси довгі, зуби білі, 
Хто ж це є в самому ділі? (Кукурудза) 

До мене з повагою ставляться всі, 
Хоч в лісі стою на одній я нозі. 
Як тільки до лісу грибник завітає –
То зразу поклоном мене привітає. (Гриб) 

Цього фрукту по шматку
В чай добавлю для смаку. 
Запашистий та кисленький, 
Наче сонечко жовтенький. (Лимон) 

Зелений чуб, червоний бік, 
Смачний із нього чавлять сік. 
Ґадзині варять з ним борщі, 
Росте в городі на кущі. (Помідор) 

Він солодкий, соковитий, 
Сонцем півдня він налитий, 
Не росте цей фрукт у нас
Товстошкурий _ _ _ _ _ _ (Ананас) 

На смак чудова, жовта, медова, 
Їсть її малий Павлуша. 
Здогадались, що це? _ _ _ _ _ (Груша) 

Солоденька, червоненька 
Оця ягідка маленька. 
Має кісточку тверду. 
З’їм її, коли знайду. (Вишня) 

Під ногами у саду
Стиглу ягідку знайду. 
Треба низько нахилиться, 
Щоб зірвати _ _ _ _ _ _ _ _ (Полуницю)

Дві команди, як в футболі,
Та на крижаному полі,
І дорослих, і дітей
Позбирав на лід… хокей.

Той, хто диво-дошку має,
Із гори, мов птах злітає.
Це не гра — зимовий спорт!
Зветься вид цей… сноуборд.

З гірки мчаться сани-біб,
В них сидить кілька осіб.
Швидкість там — не для дітей!
Звуть вид спорту цей… бобслей.

Ця спортивна боротьба -
Рух на лижах і стрільба…
Гонка-справжній марафон!
Цей вид спорту… біатлон.

Спуск на лижах із гори
Де проходи — прапори!
Назва схожа з нашим салом,
А вид спорту зветься — слалом.

З нетерпінням зиму ждуть,
Лід малюють — іскри йдуть!
Гострі та стрімкі вони.
Мають назву… ковзани.

Покатають нас вони,
Але це не ковзани!
Білі, чорні, сині, рижі…
Дощечки ці звуться.. лижі.

Взимку — друзі дітвори,
з вітерцем біжать з гори.
Догори самі не йдуть,
їх на прив’язі ведуть. (Санки)

Як замерзне річка й став,
то не ловлять більше ґав.
Лід розписують вони,
гостроносі … (ковзани).

—————

Назад


Національна гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія

Контакт

Сумський санаторний ДНЗ №24 "Оленка"

40009, Україна, м. Суми,
вул. Пушкіна, 49А


(0542) 61-13-33


Оголошення

10.05.2018 - Загальні батьківські збори

02.05.2018 11:00
Шановні батьки! 10 травня 2018 року о 17.00 годині у музичній залі відбудуться загальні батьківські збори «Економічне виховання – запорука соціальної компетентності дошкільників» Порядок денний 1. Вступне слово, Горошко А.В., завідувач. 2. Тренінг «Формування споживчої культури», Горошко А.В.,...

—————

Перенесення робочих днів у 2018 році

20.02.2018 10:31
Шановні батьки! Інформація до Вашої уваги! Переносяться робочі дні з:  п’ятниці 9 березня на суботу 03 березня; понеділка 30 квітня на суботу 05 травня; п’ятниці 29 червня на суботу 23 червня; понеділка 24 грудня на суботу 22 грудня; понеділка 31 грудня на суботу 29...

—————

Національна «гаряча лінія» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації 0 800 500 335 або 386 (з мобільного). Працює: понеділок – п’ятниця з 10:00 до 18:00

01.03.2017 12:50

—————


счетчик посещений