Робота за проектами

Впровадження особистістю орієнтованої моделі дошкільної освіти потребує використання нових освітніх технологій та шляхів оптимізації педагогічного впливу на дітей.

Однією з ефективних технологій, що сприяють оновленню модернізації освітньої системи, є технологія психолого-педагогічного проектування.

Сучасна педагогічна наука розглядає психолого-педагогічне проектування в освітній галузі як створення на діагностико-прогностичній основі цілісної системи, що забезпечує гарантоване досягнення спланованого результату. Інноваційні процеси, які пов'язуються з оновленням дошкільної освіти, потребують застосування технологій психолого-педагогічного проектування діяльності дітей на всіх рівнях системи освіти. Запровадження проектів у діяльності з дітьми дошкільного віку зумовлене необхідністю досягнення конкретних результатів у розв'язанні пріоритетних завдань сьогодення.

Психолого-педагогічне проектування дає можливість формувати загальні здібності індивіда, його творчий і духовний потенціал, базуючись на виявлених психологічних закономірностях розвитку особистості. Саме ця технологія сприяє створенню таких педагогічних умов, при яких дитина прагне в чомусь виявити себе і виявити з кращого боку.

У процесі психолого-педагогічного проектування у дітей дошкільного віку розвиваються пізнавальні, творчі навички, самосвідомість, емоційне ставлення до себе, самоконтроль, саморегуляція, уміння орієнтуватися в інформаційному просторі, використовувати набуті знання на практиці, формується вміння самостійно контролювати власну думку, збагачується словник, граматична правильність мови.

Ця технологія розвиває у кожного вихованця такі властивості як:

        - компетентність;

        - елементарний природодоцільний світогляд;

        - моральне зростання;

        - усвідомлення дитиною себе як частки природи;

        - почуття відповідальності за те, що відбувається навколо неї і її дії у довкіллі;

        - наявність передумов логічного мислення.

Вміння:

        - порівнювати предмети чи їх зображення до еталону;

        - знаходити спільне і відмінне;

        - символізувати;

        - схематизувати;

        - користуватися основними логічними прийомами і операціями тощо.


Національна гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія

Контакт

Сумський санаторний ДНЗ №24 "Оленка"

40009, Україна, м. Суми,
вул. Пушкіна, 49А


(0542) 61-13-33


Оголошення

Перенесення робочих днів у 2018 році

20.02.2018 10:31
Шановні батьки! Інформація до Вашої уваги! Переносяться робочі дні з:  п’ятниці 9 березня на суботу 03 березня; понеділка 30 квітня на суботу 05 травня; п’ятниці 29 червня на суботу 23 червня; понеділка 24 грудня на суботу 22 грудня; понеділка 31 грудня на суботу 29...

—————

Новорічні свята

18.12.2017 14:10
Шановні батьки! Запрошуємо Вас на Новорічні свята, які відбудуться: Дата Час Група 22.12.2017 09:40 «Сонечко» (перша молодша) «Бал ялинкових прикрас» 26.12.2017 16:30 «Калинка»...

—————

Обережно: сказ!

03.11.2017 14:24
На виконання протокольного доручення від 01.11.2017  № 7 засідання Державної надзвичайної протиепізоотичної комісії при Сумській міській раді управління освіти і науки доводить до Вашого відома, що у зв’язку з виявленням собаки, хворої на сказ, введено карантинні обмеження в межах вулиці...

—————


счетчик посещений